Sledite svojemu paketu na spletu
Obvestilo o nedelovnem dnevu
Vremenske razmere – lahko pride do težav pri prevzemu in dostavi pošiljk
Služba za stranke je tu, da strokovno odgovori na vsa vaša vprašanja
Customer support
Express One Slovenia si language icon Express One Slovenia en language icon
Customer support icon

API

API je okrajšava za »Application programming Interface«.

Stranka lahko prek API naroči storitve Express One Slovenia d.o.o. tako, da ustrezno prilagodi svoj sistem (ERP, Web ...), kar ji bo omogočilo pošiljanje naročil neposredno v sistem Express One SI, dostop do potrebnih podatkov za tiskanje nalepk, pridobivanje informacij o pošiljkah itd.

API ima tudi različne možnosti, ki stranki omogočajo ogled statusov paketa.

Express One SI je že neposredno integriran s ponudnikom MetaKocka. Če stranka že uporablja njihov sistem, bi morala biti integracija hitra in brezhibna.

Prednosti:

  • sistemska integracija
  • stranka se sama odloči, kam v svojem sistemu želi dodati naročanje pošiljk, vpogled v stanje, ustvarjanje nalepk ...
  • najmanj možnosti za napake
  • oznake so vnaprej določene v skrbniškem vmesniku API, v katerega lahko dodamo strankin logotip ali naredimo druge manjše spremembe

Morebitne slabosti:

  • Za integracijo z Express One SI prek API mora stranka vložiti v prilagoditev svojega sistema.

Express One Slovenia

Za vsa vprašanja in informacije za medije se obrnite na naš oddelek za odnose z javnostmi. Na vaše poizvedbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Stik za medije: sales@expressone.si

Zemljevid distribucijskih skladišč

Sedež našega podjetja ter centralnega skladišča je v poslovni zoni Komenda. Naša ostala skladišča s prostorom za manipulacijo blaga pa zagotavljajo potrebno geografsko pokritost za hitro dostavo pošiljk prejemnikom naslednji delovni dan po celi Sloveniji.

Kontakt