Poznamo najhitrejšo pot do vaše sreče,
Vi izberete, mi dostavimo!
Express One Slovenia

Pomoč strankam
Sledenje in preusmeritev pošiljk
Pomembna obvestila
Obveščamo Vas, da je količina pošiljk za dostavo občutno povečana zaradi Črnega petka in začetka predbožične nakupovalne sezonev v novembru. Poleg tega je povečan obseg naročil in promocij za božič. V naslednjih nekaj tednih lahko pride do zamude pri dostavi. Prosimo za razumevanje. Status pošiljke lahko preverite pod povezavo: Express One SI - druga poštna in kurirska dejavnost.
Novice

Plačilo pošiljke pri Express One z VALÚ-jem? Absolutno da!
Express One zanesljivo dostavi vaše pošiljke, poleg tega pa omogoča plačevanje z VALÚ-jem.
Preberi več
Varno spletno nakupovanje
V sodobnem času uporabljamo čedalje več tehnologij, med drugim tudi za opravljanje raznovrstnih upravnih postopkov in spletno nakupovanje.
Preberi več
Express One in ŠKL: Šport tisočerih obrazov
Šport tisočerih obrazov se je zaokrožilo 25-letno obdobje šolske košarkarske lige.
Preberi več
Štiri najpogostejše napake v mednarodni prodaji – in kako jih odpraviti!
Ali želite nadgraditi svoje e-poslovanje? Potem bi lahko bila mednarodna prodaja prava možnost za vas.
Preberi večOdkrite Express One
Zemljevid distribucijskih skladišč
Sedež podjetja s skladiščem in prostorom za manipulacijo blaga. Nahaja se v industrijskem naselju, v bližini glavnih cest in z dostopom na avtocesto.
Kontakt
Pogosto zastavljena vprašanja
FAQ
Preverite značilnosti izdelka.
Poskusite izvedeti čim več o izdelku, ki ga kupujete. Izkoristite priložnost in da v telefonskem pogovoru in po e-pošti ugotovite, kaj je mogoče. Prodajalca prosite, naj vam pošlje boljšo ali drugačno fotografijo izdelka, da boste dobili boljšo predstavo o izdelku in da bo izdelek, ki vam ga pošlje, resnično izpolnil vaša pričakovanja. Zahtevajte opis barve, teksture, vsebine, velikosti, prostornine in vsega drugega, kar bi vas utegnilo zanimati v zvezi z izdelkom, s tem se lahko prepričate, da veste, kakšen izdelek kupujete.
Preverite ugled prodajalca.
Vprašajte prijatelje in znance, ali so že kupovali pri izbranem prodajalcu in kakšne so bile njihove izkušnje. Vse izkušnje in informacije vam bodo prišle prav, možnosti, da vas prevarajo, pa se bodo tako zmanjšale. Če je mogoče, kupujte samo pri preverjenih prodajalcih ali neposredno v spletnih trgovinah. Pri nakupovanju v spletnih trgovinah bodite pozorni na ocene in povratne informacije o izdelku in/ali prodajalcu.
Preverite prodajne pogoje, možnost dostave in pravila glede vračila izdelka.
Večina uglednih prodajalcev ima na svojem spletnem mestu navedene specifična pravila za vračilo izdelka (politika za vračilo izdelkov). Če politika za vračilo izdelkov ni objavljena na njihovem spletnem mestu, pred nakupom prodajalca vprašajte, kaj storiti, če z izdelkom ne boste zadovoljni. Več ko imate informacij o izdelku in prodajalcu, manjša je možnost, da bo šlo kaj narobe. Če kupujete od fizične osebe, se obvezno dogovorite o morebitnem vračilu izdelka.
Kako lahko plačam na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk?
V primeru plačila po povzetju uslužbenec preveri znesek odkupnine na pošiljki in denar prevzame od vas. Plačate lahko z vsemi možnostmi plačila, ki so na voljo na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk.