Poznamo najhitrejšo pot do vaše sreče,
Vi izberete, mi dostavimo!
Express One Slovenia
Pomoč strankam
Sledenje in preusmeritev pošiljk
Pomembna obvestila
Prevzem paketa na prevzemnem mestu po vaši izbiri
Z našo gosto mrežo prevzemnih mest po vsej Sloveniji lahko svoj paket hitro in enostavno preusmerite (paketi z gotovino po povzetju so izključeni) na najbližje prevzemno mesto in ga tam prevzamete, ko vam najbolj ustreza. Za prevzem imate 5 ali 3 (paketomat) dni. Na dan dostave boste o dostavi obveščeni preko SMS/Viber in elektronske pošte. Naslov za dostavo lahko spremenite sami s pomočjo spletne povezave, poslane v sporočilu, in ga posredujete na želeno prevzemno mesto. Ko bo paket pripravljen za prevzem, boste obveščeni.
Petrol bo od 11.3.2024 na prodajnih mestih BS Petrol zaračunaval provizijo za dostavo paketov (0,50 EUR) v skladu s svojim cenikom. Paketomati, Trafika 3DVA in drugi partnerji ne zaračunavajo doplačila za dostavo paketa.
Postopek prevzemanja paketa na prevzemnem mestu
Pošiljko lahko prevzamete na prevzemnem mestu šele po tem, ko prejmete SMS-sporočilo z informacijo, da je pošiljka na prevzemnem mestu. Kljub dogovoru s kurirjem se lahko zgodi, da paketa ne bo mogoče deponirati na določenem prevzemnem mestu. Zato vas naprošamo, da počakate SMS-sporočilo.
Novice
Spletni vtičnik – enostavna rešitev za spletne trgovce
Povežite vašo spletno trgovino enostavno in hitro z našim sistemom pošiljanja.
Preberi večPravilen naslov je pomemben tako za dostavne kot nujne službe
V vrvežu vsakdanjega življenja pogosto spregledamo majhne, a ključne podrobnosti
Preberi večPlačilo pošiljke pri Express One Slovenia d.o.o. z VALÚ-jem? Absolutno da!
Express One Slovenia d.o.o. zanesljivo dostavi vaše pošiljke, poleg tega pa omogoča plačevanje z VALÚ-jem.
Preberi večVarno spletno nakupovanje
V sodobnem času uporabljamo čedalje več tehnologij, med drugim tudi za opravljanje raznovrstnih upravnih postopkov in spletno nakupovanje.
Preberi večExpress One Slovenia d.o.o. in ŠKL: Šport tisočerih obrazov
Šport tisočerih obrazov se je zaokrožilo 25-letno obdobje šolske košarkarske lige.
Preberi večŠtiri najpogostejše napake v mednarodni prodaji – in kako jih odpraviti!
Ali želite nadgraditi svoje e-poslovanje? Potem bi lahko bila mednarodna prodaja prava možnost za vas.
Preberi večOdkrite Express One
Zemljevid distribucijskih skladišč
Sedež našega podjetja ter centralnega skladišča je v poslovni zoni Komenda. Naša ostala skladišča s prostorom za manipulacijo blaga pa zagotavljajo potrebno geografsko pokritost za hitro dostavo pošiljk prejemnikom naslednji delovni dan po celi Sloveniji.
KontaktPogosto zastavljena vprašanja
FAQ
Preverite značilnosti izdelka.
Poskusite izvedeti čim več o izdelku, ki ga kupujete. Izkoristite priložnost in da v telefonskem pogovoru in po e-pošti ugotovite, kaj je mogoče. Prodajalca prosite, naj vam pošlje boljšo ali drugačno fotografijo izdelka, da boste dobili boljšo predstavo o izdelku in da bo izdelek, ki vam ga pošlje, resnično izpolnil vaša pričakovanja. Zahtevajte opis barve, teksture, vsebine, velikosti, prostornine in vsega drugega, kar bi vas utegnilo zanimati v zvezi z izdelkom, s tem se lahko prepričate, da veste, kakšen izdelek kupujete.
Preverite ugled prodajalca.
Vprašajte prijatelje in znance, ali so že kupovali pri izbranem prodajalcu in kakšne so bile njihove izkušnje. Vse izkušnje in informacije vam bodo prišle prav, možnosti, da vas prevarajo, pa se bodo tako zmanjšale. Če je mogoče, kupujte samo pri preverjenih prodajalcih ali neposredno v spletnih trgovinah. Pri nakupovanju v spletnih trgovinah bodite pozorni na ocene in povratne informacije o izdelku in/ali prodajalcu.
Preverite prodajne pogoje, možnost dostave in pravila glede vračila izdelka.
Večina uglednih prodajalcev ima na svojem spletnem mestu navedene specifična pravila za vračilo izdelka (politika za vračilo izdelkov). Če politika za vračilo izdelkov ni objavljena na njihovem spletnem mestu, pred nakupom prodajalca vprašajte, kaj storiti, če z izdelkom ne boste zadovoljni. Več ko imate informacij o izdelku in prodajalcu, manjša je možnost, da bo šlo kaj narobe. Če kupujete od fizične osebe, se obvezno dogovorite o morebitnem vračilu izdelka.
Kako lahko plačam na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk?
V primeru plačila po povzetju uslužbenec preveri znesek odkupnine na pošiljki in denar prevzame od vas. Plačate lahko z vsemi možnostmi plačila, ki so na voljo na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk.