FAQ
Pogosto zastavljena vprašanja
Zakaj je moja pošiljka v paketomatu?
Kot kaže, vam naš kurir v času dostave ni mogel izročiti pošiljke na vašem naslovu (npr. zaradi vaše odsotnosti, nepopolnih podatkov na pošiljki, težav s hišnim zvoncem ...).
Razumemo, da vam je pomembno, da pošiljko prejmete čim prej, zato po prvem poskusu dostave pošiljko dostavimo v najbližji paketomat, kjer lahko pošiljko prevzamete še isti dan ali takrat, ko vam to ustreza. Vaša pošiljka vas bo v paketomatu čakala 72 ur. Po tem času jo bomo vrnili v naše skladišče.
Če želite podaljšati rok za prevzem v paketomatu, to lahko storite na povezavi CS link.
S tem nam pomagate, da vam zagotovimo trajnostno in hitro dostavo.
Prejel sem pošiljko, vendar mi vaš kurir ne dovoli, da bi jo odprl, preden podpišem potrdilo o dostavi. Zakaj?
Ko vam naš kurir izroči pošiljko in vi podpišete potrdilo o dostavi, je naša storitev končana.
S podpisom dobavnice potrdite, da prejeta pošiljka ni poškodovana.
Reklamacije po dostavi pošiljke ne bomo sprejeli, razen če v reklamaciji navedete in dokažete, da je do poškodbe ali zmanjšane vsebine pošiljke prišlo pred dostavo pošiljke.
Reklamacije v zvezi z vsebino pošiljke je treba reševati s prodajalcem/pošiljateljem (npr. spletno trgovino).
Pošiljke nisem prejel. Zakaj?
Morda vam pošiljke nismo mogli dostaviti, ker:
- je vaš naslov za dostavo na pošiljki nepopoln ali napačen,
- niste bili dosegljivi v času dostave,
- vas naš kurir ni mogel priklicati po telefonu in/ali je vaš zvonec pokvarjen ali ni pravilno označen,
- je vaš naslov za dostavo poštni predal pri Pošti Slovenije.
Stanje pošiljke lahko kadar koli preverite na spletnem mestu Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. ali pa se med 8.00 in 18.00 obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Prosimo, preverite še svojo elektronsko pošto in poštni nabiralnik, ali ste prejeli obvestilo o neuspešni dostavi.
Po podatkih na povezavi Spremljanje in sledenje je bila moja pošiljka dostavljena, vendar je nisem prejel. Kaj naj storim?
Pri dostavi vašega paketa je prišlo do napake, zaradi katere se vam iskreno opravičujemo. Prosimo vas, da v tem primeru preverite:
- številko pošiljke – morda pričakujete drugo pošiljko, ki jo bo dostavilo drugo kurirsko podjetje,
- ali je pošiljko za vas prevzel sosed ali družinski član,
- ali je kuril pustil pošiljko na varnem mestu na vaši lokaciji.
- Če pošiljke niste našli, vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam
Zakaj nisem prejel obvestila o neuspešni dostavi?
Da bi kurir lahko pustil obvestilo o neuspešni dostavi, mu mora biti omogočen dostop do poštnega nabiralnika na naslovu dostave. Na nekaterih lokacijah to ni mogoče, saj:
- poštni nabiralnik ni dostopen, npr. je za zaklenjenimi vhodnimi vrati,
- na poštnem nabiralniku ni ustrezne oznake z imenom in priimkom,
- je na poštnem nabiralniku drugo ime.
Če potrebujete dodatne informacije, se obrnite na službo za pomoč strankam
Zakaj me kurir ni poklical?
Da bi vas naš kurir lahko poklical pred dostavo in se z vami dogovoril za dostavo pošiljke, morate navesti veljavno telefonsko številko. Pri naročanju v spletni trgovini poskrbite, da navedete veljavno telefonsko številko. Če tega niste storili, nam lahko telefonsko številko kadar koli sporočite prek povezave Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. ali na povezavi s kontaktnimi podatki.
Zakaj dostava moje pošiljka zamuja in kaj naj storim?
Dostava vaše pošiljke lahko zamuja zaradi:
- nepopolnih ali netočnih podatkov o dostavi,
- zamude v postopku dostave.
V kolikor sumite, da na pošiljki niso navedeni pravilni podatki za dostavo, se obrnite na našo službo pomoč za stranke
Status svoje pošiljke preverite na spletnem mestu Spremljanje in sledenje | Spletno-pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o..
Zamudil sem dostavo pošiljke. Kaj moram storiti?
Če v času dostave niste dosegljivi:
- se lahko neposredno z našim kurirjem dogovorite za novi čas in/ali datum dostave (pokliče vas pred dostavo),
- se lahko dogovorite za dostavo v najbližji paketomat
- lahko uredite nov čas in/ali datum dostave na povezavi Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o.,
- se obrnete na našo službo za pomoč strankam
Pred dostavo vašega paketa vas bo kurir poklical in na naslovu pozvonil. Če boste odsotni, vam bo v poštnem nabiralniku pustil obvestilo o neuspešni dostavi paketa.
Žal se včasih zgodi, da:
- kurir ne more pozvoniti, saj zvonec ni ustrezno označen, ni dostopen ali pa je pokvarjen
- kurir ne more pustiti obvestila, saj nima dostopa do vašega poštnega nabiralnika ali pa poštni nabiralnik ni ustrezno označen.
Za uspešno dostavo je pomembno, da:
- prejmemo točne podatke o prejemniku (ime, naslov in telefonsko številko),
- vaš hišni zvonec deluje in je poštni nabiralnik dostopen in označen
- redno preverjate svoja naročila in se po potrebi proaktivno obrnete na nas, da popravimo podatke o dostavi.
- kliknite na Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. in spremljajte, kje je vaša pošiljka v zadevnem trenutku,
- odatke o dostavi.
Kako lahko preverim, kdaj boste dostavili mojo pošiljko? Kdaj lahko pričakujem pošiljko?
Pošiljke dostavljamo vsak delovni dan od 8.00 do 16.00. Na dan dostave boste prejeli e-sporočilo (če ste navedli veljaven e-naslov) oziroma obvestilo prek Viberja ali SMS (če ste navedli veljavno telefonsko številko). Poleg tega vas bo kurir poklical, preden bo prišel do vašega naslova (če ste navedli veljavno telefonsko številko). Svoji pošiljki lahko sledite ali spremenite možnosti dostave/svoje podatke na naslednji način:
- kliknite na Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o.
- vnesite številko pošiljke,
- preverite, v kateri fazi dostave je vaša pošiljka,
- po potrebi spremenite čas dostave, naslov ali telefonsko številko
če podatke o prejemniku spreminjate prek zgornje povezave, se dostava v nekaterih primerih zamakne za 1 dodaten delovni dan.
Mesta za oddajo in prevzem pošiljk
Zakaj ne morem prevzeti pošiljke v paketomatu ali na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk Petrol?
Na splošno so možni trije razlogi: velikost pošiljke, ranljiva vsebina ali pa ker telefonska številka ni navedena.
Prostor v paketomatih in na mestih za prevzem/pošiljanje pošiljk je žal omejen. Zato pošiljk ne moremo vedno odložiti na (najbližji) lokaciji. Prosimo, da status svoje pošiljke preverite na spletnem mestu Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. in si ustrezno uredite dostavo.
Kako lahko plačam na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk?
V primeru plačila po povzetju uslužbenec preveri znesek odkupnine na pošiljki in denar prevzame od vas. Plačate lahko z vsemi možnostmi plačila, ki so na voljo na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk.
Kakšen je postopek prevzema/vrnitve pošiljke na mestu za prevzem/pošiljanje pošiljk?
Ko prispete do mesta za prevzem/pošiljanje pošiljk, uslužbencu pri okencu sporočite številko pošiljke ali svoje ime in priimek. Uslužbenec bo številko vaše pošiljke poiskal v sistemu in vašo identiteto po potrebi preveril na podlagi vašega osebnega dokumenta. Pošiljko boste nato prejeli, skupaj z izpisom potrdila o dostavi, potem ko boste podpisali dobavnico.
Ne morem odpreti vrat paketomata. Kaj naj storim?
Včasih imajo tudi najboljše inovacije težave. Opravičujemo se za nevšečnosti. V tem primeru se obrnite na našo službo za pomoč strankam, da boste skupaj rešili težavo.
Kako lahko prevzamem pošiljko v paketomatu?
Ko bo kurir vašo pošiljko dostavil v paketomat, boste prejeli SMS z navodili za prevzem vaše pošiljke. Vratca lahko odprete z mobilno aplikacijo ali pa sledite povezavi na SMS-sporočilu, kar vam je lažje. Vratca lahko odprete samo, kadar je v paketomatu vaš paket. Za več informacij obiščite Pomoč, podpora in pogosta vprašanja | Direct4.me.
Kje lahko prevzamem/vrnem svojo pošiljko?
Sodelujemo s številnimi partnerji, ki omogočajo priročen prevzem in vračilo vaše pošiljke.
Če želite izvedeti, kje je točka prevzema vaše pošiljke, preverite sporočila na Viberju, sporočilo SMS in e-pošto ali pa stanje vaše pošiljke preverite na povezavi Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o.. Vam najbližjo točko za vračilo pa lahko preverite na teh lokacijah:
Plačilo po povzetju
Ali lahko plačam s kartico?
Svojim strankam ponujamo možnost brezgotovinskega plačila odkupnine prek storitve WSPay – spletno plačilo prek varnega spletnega sistema za avtorizacijo kreditnih kartic v realnem času. To pomeni, da vsak prejemnik paketa z odkupnino pred dostavo paketa na svoj elektronski naslov ali telefon dobi sporočilo o možnosti plačila odkupnine in povezavo za plačilo. Plačilo lahko opravite že pred prejemom, kar vam in kurirju prihrani čas, ali ob prejemu paketa - popolnoma brezstično. Plačilo je možno s karticami Mastercard, Visa ter PayPal in Valu. Več podatkov o storitvi WSPay je dostopnih na https://www.wspay.si/.
Ali lahko plačam z gotovino ob dostavi?
Če vaša pošiljka ni plačana vnaprej, lahko znesek pošiljke s plačilom po povzetju našemu kurirju plačate z gotovino. V tem primeru boste na dan dostave prejeli e-sporočilo oziroma obvestilo prek Viberja ali SMS, v katerem bo naveden natančen znesek, ki ga je treba plačati. Kurir vam bo izdal potrdilo o plačilu zneska po povzetju.
Prosimo, da imate pripravljen točen znesek v gotovini.
Reklamacije - poškodovane in izgubljene pošiljke
Kdaj bom dobil odškodnino za poškodovane ali izgubljene pošiljke?
Nadomestilo za škodo bomo izplačali najpozneje v 30 dneh od trenutka, ko bomo prejeli in potrdili popolno dokumentacijo.
Pošiljka, ki sem jo poslal, je prispela poškodovana. Kako lahko dokažem njeno vrednost, kadar pošljem nekaj, za kar nimam računa?
V tem primeru se vrednost pošiljke določi glede na tržno vrednost vsebine pošiljke.
Katera dokumentacija je potrebna za vložitev pritožbe?
Pošljite nam zahtevek za povračilo škode, ki vsebuje naslednje podatke:
- datum, ko je bila pošiljka prevzeta od pošiljatelja,
- popolne podatke o prejemniku pošiljke,
- številko pošiljke (črtna koda),
- vrsto škode (poškodovana/izgubljena pošiljka, pošiljka z zmanjšano vsebino),
- vrednost poškodovane/izgubljene pošiljke in pošiljke z zmanjšano vsebino,
- kopijo računa za poškodovano/izgubljeno pošiljko in pošiljko z zmanjšano vsebino (poškodovana/izgubljena pošiljka oziroma pošiljka z zmanjšano vsebino mora biti označena na računu, z računa pa mora biti razviden datum izdaje računa za poškodovano/izgubljeno/ pošiljko z zmanjšano vsebino, drugo dokazilo o vrednosti blaga (primer: račun dobavitelja) ali opis vsebine pošiljke.
Kako lahko vložim pritožbo?
Z vašimi pošiljkami ravnamo skrbno. Vendar se lahko zgodi, da se vaša pošiljka med prevozom izgubi ali poškoduje. Pritožbe, povezane:
- s poškodbo vaše pošiljke lahko pošljete na e-naslov skode@expressone.si,
- z izgubo pošiljke ali manjkajočo vsebino lahko pošljete na e-naslov reklamacije@expressone.si.
Glede rokov za oddajo pritožbe preberite navodila v naših Splošnih pogojih poslovanja link, ti so različni glede na vrste pritožbe, ki jo želite oddati.
Odgovor lahko pričakujete v najkrajšem možnem času.
Splošni pogoji poslovanja:
12.3. Express One Slovenia d.o.o. bo na vsako reklamacijo pisno odgovoril v petnajstih (15) dneh od dneva prejema reklamacije v zvezi s pošiljkami v okviru domačega poslovanja ali v dveh (2) mesecih od dneva prejema reklamacije v zvezi s pošiljkami v okviru mednarodnega poslovanja.
Obvestili ste me, da je moja pošiljka izgubljena. Kaj naj storim?
Naš oddelek za pritožbe ali pošiljatelj bo stopil v stik z vami in zbral vso dokumentacijo, potrebno za rešitev težave.
Kaj pa, če je vsebina pošiljke zmanjšana?
V primeru pošiljke z zmanjšano vsebino nam to sporočite na e-naslov reklamacije@expressone.si ter navedite:
- številko pošiljke, ta je navedena na nalepki na pošiljki,
- seznam prejetega blaga v pošiljki in
- seznam manjkajočega blaga.
! Pošiljko in celotno embalažo shranite. Vedno je dobro zagotoviti dokazila, tj. fotografije vsebine in/ali embalaže.
Kako bom dokazal vrednost vsebine pošiljke, ki je poškodovana ali izgubljena?
Podlaga za vaš zahtevek je račun prodajalca, ki vam je bil izdan kot prejemniku blaga.
Ali moram poškodovano vsebino in embalažo shraniti?
Poškodovano vsebino in embalažo je treba shraniti zaradi morebitnega pregleda poškodbe pošiljke do poravnave zahtevka.
Pošiljka je prispela poškodovana. Kaj naj storim?
Skupaj s kurirjem preglejte vsebino pošiljke. Če za vsebino pošiljke ugotovite:
- da ni poškodovana ali vsebina ni zmanjšana, jo prevzemite,
- da je poškodovana ali je vsebina zmanjšana, pri našem kurirju evidentirajte poškodbo pošiljke. Kurir bo sestavil zapisnik o poškodbi pošiljke, vi pa morate ta zapisnik potrditi. V zapisniku o poškodbi pošiljke se ugotavlja dostava poškodovane pošiljke (vrsta embalaže, stanje, v katerem je bila pošiljka dostavljena, okoliščine poškodbe).
V primeru poškodbe pošiljke nam to čim prej sporočite na e-naslov skode@expressone.si ter
- navedite številko pošiljke (glejte nalepko na pošiljki) in
- priložite fotografije embalaže, notranje zaščite in poškodovane vsebine.
! Vsebine pošiljke ne spreminjajte, da je mogoče ugotoviti dejansko stanje vsebine.
Vsebine ne uporabljajte, saj velja, da ste z uporabo vsebine potrdili, da vsebina ni poškodovana in ni zmanjšana ter da so poškodbe nastale po uporabi vsebine, ne med dostavo.
Pošiljke ne vračajte pošiljatelju, preden se s pošiljateljem ne dogovorite o vračilu pošiljke.
Pošiljko in celotno embalažo shranite.
Dostava
Kolikšni sta največja velikost in teža pošiljke za prevoz?
Ne glede na namembni kraj in izvor je:
- največja teža pošiljke je 31,50 kilograma,
- največja dimenzija pošiljke: najdaljša stranica: 200 cm, vsota najdaljše stranice in obsega* pa ne sme biti večja od 3,60 m (* obseg = 2x višina + 2x širina),
- največji obseg je 360 cm.
Transportne omejitve
Česa ni mogoče poslati prek Express One Slovenia d.o.o.?
Express One Slovenia d.o.o. ne sprejema in ne obdeluje naslednjih pošiljk:
- živih živali,
- pokvarljivega ali lahko pokvarljivega blaga,
- radioaktivnih, eksplozivnih in lahko vnetljivih predmetov ali drugih nevarnih snovi, kot so prepovedane kemikalije,
- zlata, srebra, dragih kamnov ali drugih dragocenih surovin,
- vrednostnih papirjev in drugih listin z denarno vrednostjo,
- strelnega orožja (celotnega ali po delih) in drugega orožja,
- streliva ali katerega koli drugega predmeta, katerega sprejem ali kateri koli drug postopek med opravljanjem storitve je povezan z nevarnostjo za druge pošiljke, poštne pošiljke, opremo in prevozna sredstva ali za življenje in zdravje ljudi, spolno nedotakljivost, gospodarstvo, javni red in mir,
- človeških ali živalskih ostankov,
- prepovedanih drog (razen če sta pošiljatelj in prejemnik po zakonu pooblaščena za prevoz ali uporabo drog),
- drugih predmetov, katerih prevoz je prepovedan po predpisih Republike Slovenije ali po odločbi katerega koli državnega organa ali organizacije.
Nasveti za pošiljanje pošiljk
Kako se pravilno za pakirajo škarje, noži in drugi ostri predmeti?
Vsak ostri predmet mora biti zavit posebej, vsi robovi pa morajo biti dobro oviti.
Zapakirani predmet položite v ustrezno škatlo in uporabite polnila (papir, stiropor, folijo z zračnimi mehurčki itd.). Če pošiljate več takih predmetov, poskrbite, da se ne bodo med seboj dotikali.
Kako se pravilno pakira blago v zvitkih?
Tako blago je treba zaščitit v več plasteh s folijo z zračnimi mehurčki in dodatno obložiti s kartonom.
Kako se pravilno pakirajo zemljevidi in načrti?
Zemljevide in načrte zapakirajte v ustrezno škatlo/ovitek. Oba konca tesno zaprite, da vsebina ne pade iz škatle. Tesnilo mora biti izdelano iz materiala (kartona), ki je primeren za samodejno in mehansko razvrščanje pošiljk.
Kako pravilno zapakirati razne papirne zvitke, slike in vinilne plošče?
Tovrstne izdelke je treba za pošiljanje zapakirati v kartonski ovitek, ki se zapira na eni strani. Tesnilo mora biti izdelano iz materiala (kartona), ki je primeren za samodejno in mehansko razvrščanje pošiljk.
Kako pravilno zapakirati letake, brošure, dokumente in knjige?
Letake, brošure in dokumente je treba zaviti v pakirni papir in jih odložiti v škatlo ustrezne velikosti.
Pri pošiljanju knjig je treba robove dodatno zaščititi s kartonom in jih položiti v škatlo ustrezne velikosti.
Kako se pravilno pakirajo avtomobilski deli in kolesa?
V primeru avtomobilskih delov je treba zaščititi celotno vsebino pošiljke, kar pomeni, da vsebine ni mogoče videti skozi embalažni material in da je popolnoma zaščitena z vseh strani.
Če pošiljate kolo, ga je treba razstaviti na dele, pri čemer je treba občutljive dele ustrezno notranje zaščititi.
Kako se pravilno pakirajo tekočine, poltekoče, goste snovi in snovi v prahu?
Tekočine obvezno zapečatite v zaprti posodi ali kateri koli drugi neprepustni embalaži (najlon ipd.), da tudi v primeru poškodbe razlita vsebina ne bo poškodovala preostale vsebine pošiljke. Poltekoče, goste snovi, maščobe ali snovi z močnim vonjem zapečatite z lepilnim trakom in jih zavijte v papir, odporen proti maščobi. Snovi v prahu morajo biti pakirane tako, da se preprečita razlitje in škoda na drugih pošiljkah. Pakirati jih je treba v hermetično zaprto vrečko, nato je treba to zaviti v dodatni zaščitni material in odložiti v trdno škatlo ustrezne velikosti.
Kako pravilno zapakirati steklene, krhke in zelo občutljive predmete?
Steklene, krhke in občutljive predmete je treba posamično zapakirati v trdno škatlo, napolnjeno z ustreznim zaščitnim materialom (papir, stiropor, pena, folija ali podobno). Stekleni predmeti se ne smejo dotikati drug drugega. Steklenice morajo biti med seboj ločene s pregradami od zgoraj navzdol in dodatno obložene z materialom, ki absorbira udarce.
Kako so tehnični izdelki in elektronske naprave pravilno zapakirani?
Tehnični izdelki in elektronske naprave morajo biti zapakirani v proizvajalčevi originalni embalaži, ki ima dodatno zaščito – stiropor. Če nimate originalne embalaže, je priporočljivo, da predmet položite v večjo škatlo, ki jo lahko napolnite s stiroporjem in trdim kartonom v več plasteh, da se prepreči možnost poškodovanja pošiljke.
Kako so pošiljke pravilno zapakirane?
Izbira embalažnega materiala in načina pakiranja morata ustrezati vsebini, vrsti, dimenzijam, teži in vrednosti pošiljke ter dolžini relacije, po kateri se bo pošiljka prenašala.
Med logističnim procesom so pošiljke izpostavljene raznim mehanskim vplivom, kot je teža drugih pošiljk pri prevozu, ravnanju s pošiljkami, razvrščanju in dostavi.
Express One zato prevzema odgovornost samo za tiste pošiljke, ki so ustrezno zapakirane.
- Vsebina mora ostati nepoškodovana po prostem padcu z višine 80 cm na trdo površino in zdržati pritisk pri zlaganju približno 80 kg.
- Prepričajte se, da lahko ena oseba samostojno ravna s pošiljko.
- Blago zapakirajte tako, da ga je mogoče prevažati v vsakem položaju, in ne tako, da je varnost prevoza odvisna od položaja škatle.
- Vsebina, ki jo pošiljate, se ne sme dotikati zunanje embalaže (vsebino postavite na sredino škatle 3 do 5 centimetrov od zunanje embalaže, vključno z dnom in vrhom škatle, po potrebi dodajte stiropor ali drug zaščitni material). Okrog vsebine namestite dovolj polnilnega materiala, da se vsebina ne more premikati v škatli in da je varna pri ravnanju s pošiljko in prevozu.
- Karton mora biti močan in nepoškodovan ter mora zdržati težo drugih pošiljk, ki se prevažajo.
- Ni priporočljivo uporabljati embalaže, ki je bila predhodno mokra, tudi če je v času pakiranja suha.
- Če uporabljate uporabljeno embalažo, je treba odstraniti vse preostale stare nalepke in oznake pošiljk, da bo pošiljka pravočasno dostavljena na pravilen naslov.
- Za zapiranje pošiljke lahko uporabite lepilo, lepilni trak in podobno glede na vrsto in vrednost vsebine.
- Pošiljke, ki se dostavljajo v zaprti ovojnici, morajo biti zavarovane tako, da njihove vsebine ali dela vsebine ni mogoče odstraniti brez vidne poškodbe pošiljke in sredstev za zapiranje pošiljke (lepila, lepilni trakovi in podobno).
- Če nimate originalne embalaže, je priporočljivo, da predmet položite v večjo škatlo, ki jo je mogoče napolniti s polnilom, da se prepreči možnost poškodovanja pošiljke.
- Pošiljka mora biti zapakirana tako, da se med prevozom in ravnanjem s pošiljko ne poškodujejo druge pošiljke.
Varno pošiljanje prek spleta
Spremljanje pošiljke
Pošiljki sledite prek možnosti Spremljanje in sledenje. Tako lahko vedno veste, kje je vaša pošiljka in kaj se z njo dogaja. Pošiljatelja prosite za številko pošiljke. Če vam pošiljatelj te številke ne želi sporočiti, bodite previdni.
Preverite način pakiranja.
Pošiljatelja vprašajte, kako bo pošiljka zapakirana. Pošiljatelj je vedno, brez izjeme, odgovoren za kakovost embalaže. Ne dovolite si, da bi se znašli v položaju, ko pošiljatelj trdi, da je pošiljko poslal pravilno zapakirano, a ta prispe poškodovana. Vztrajajte pri visokokakovostni embalaži. Če kupujete krhke ali zelo občutljive predmete, bodite še posebej pozorni na embalažo.
Zahtevajte račun, garancijo in možnosti servisiranja.
Pri nakupu novega izdelka zahtevajte garancijo in račun. Za vse tehnične izdelke se daje garancija, zato če tak izdelek kupujete prek spleta, povprašajte po zadevni garanciji. Če prodajalec ne zagotavlja garancije in vam ne more poslati računa, vprašajte, zakaj ne. Morda izdelek ni nov ali ga prodajalec ni pridobil zakonito.
Preverite značilnosti izdelka.
Poskusite izvedeti čim več o izdelku, ki ga kupujete. Izkoristite priložnost in da v telefonskem pogovoru in po e-pošti ugotovite, kaj je mogoče. Prodajalca prosite, naj vam pošlje boljšo ali drugačno fotografijo izdelka, da boste dobili boljšo predstavo o izdelku in da bo izdelek, ki vam ga pošlje, resnično izpolnil vaša pričakovanja. Zahtevajte opis barve, teksture, vsebine, velikosti, prostornine in vsega drugega, kar bi vas utegnilo zanimati v zvezi z izdelkom, s tem se lahko prepričate, da veste, kakšen izdelek kupujete.
Če je prodajalec fizična oseba, preverite njegove osebne podatke.
Če je mogoče, preverite prodajalčeve podatke. Vedno zahtevajte ime in priimek. Poskusite osebo poiskati drugje na svetovnem spletu. Primerjajte podatke o plačilu, ki jih je navedel prodajalec, s podatki, navedenimi v oglasu. Če se podatki razlikujejo, s prodajalcem vzpostavite stik po telefonu in poskusite ugotoviti, zakaj se razlikujejo.
Primerjajte cene in ne nasedajte ponudbam z nenavadno nizkimi cenami.
Pri nakupu izdelka, ki ima neverjetno nizko ceno, preverite ceno istega izdelka pri drugih ponudnikih. Če je cena drugje precej višja, pri izbranem prodajalcu preverite, ali obstaja kak poseben razlog, zakaj je cena tako nizka (izdelek je morda rabljen ali poškodovan).
Če razloga za tako nizko ceno ni, bodite še vedno previdni. Ne pozabite: nihče ne želi zaslužiti manj!
Vedno plačujte z denarjem in ne z drugimi plačilnimi sredstvi.
Pri oddaji naročila vedno plačajte z denarjem. Denar se uporablja kot standardno plačilno sredstvo in če prodajalec zahteva kaj drugega, bodite previdni. Alternativna plačilna sredstva, kot so vavčerji za mobilne telefone ali nakupovalni boni, je težje izslediti kot številke bančnih računov, goljufi pa jih pogosto priporočajo, saj tako lažje skrijejo svojo identiteto.
Zato so plačila prek bančnega računa med goljufi redka. Če prodajalec ni pripravljen sporočiti številke svojega bančnega računa, bodite previdni.
Tistim, ki jih ne poznate, plačajte po povzetju, ne vnaprej.
Namesto plačila izdelkov vnaprej izberite raje možnost plačila s PayPalom ali plačilo po povzetju. Tudi po prejemu pošiljke s kupljenim predmetom lahko prijavite goljufijo prek spletnega mesta Express One Slovenia d.o.o..
O goljufiji nas lahko obvestite v dveh delovnih dneh od datuma dostave, zato ni nujno, da pošiljko odprete v prisotnosti našega kurirja.
Preverite ugled prodajalca.
Vprašajte prijatelje in znance, ali so že kupovali pri izbranem prodajalcu in kakšne so bile njihove izkušnje. Vse izkušnje in informacije vam bodo prišle prav, možnosti, da vas prevarajo, pa se bodo tako zmanjšale. Če je mogoče, kupujte samo pri preverjenih prodajalcih ali neposredno v spletnih trgovinah. Pri nakupovanju v spletnih trgovinah bodite pozorni na ocene in povratne informacije o izdelku in/ali prodajalcu.
Preverite prodajne pogoje, možnost dostave in pravila glede vračila izdelka.
Večina uglednih prodajalcev ima na svojem spletnem mestu navedene specifična pravila za vračilo izdelka (politika za vračilo izdelkov). Če politika za vračilo izdelkov ni objavljena na njihovem spletnem mestu, pred nakupom prodajalca vprašajte, kaj storiti, če z izdelkom ne boste zadovoljni. Več ko imate informacij o izdelku in prodajalcu, manjša je možnost, da bo šlo kaj narobe. Če kupujete od fizične osebe, se obvezno dogovorite o morebitnem vračilu izdelka.
Za vsa vprašanja in informacije za medije se obrnite na naš oddelek za odnose z javnostmi. Na vaše poizvedbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Stik za medije: sales@expressone.si
Zemljevid distribucijskih skladišč
Sedež našega podjetja ter centralnega skladišča je v poslovni zoni Komenda. Naša ostala skladišča s prostorom za manipulacijo blaga pa zagotavljajo potrebno geografsko pokritost za hitro dostavo pošiljk prejemnikom naslednji delovni dan po celi Sloveniji.
Kontakt