Sledite svojemu paketu na spletu
Obvestilo o nedelovnem dnevu
Obveščamo Vas, da je količina pošiljk za dostavo občutno povečana zaradi Črnega petka in začetka predbožične nakupovalne sezonev v novembru.
Vremenske razmere – lahko pride do težav pri prevzemu in dostavi pošiljk
Služba za stranke je tu, da strokovno odgovori na vsa vaša vprašanja
Customer support
Express One Slovenia si language icon Express One Slovenia en language icon
Customer support icon

API

API je okrajšava za »Application programming Interface«.

Stranka lahko prek API naroči storitve  Express One SI tako, da ustrezno prilagodi svoj sistem (ERP, Web ...), kar ji bo omogočilo pošiljanje naročil neposredno v sistem Express One SI, dostop do potrebnih podatkov za tiskanje nalepk, pridobivanje informacij o pošiljkah itd.

API ima tudi različne možnosti, ki stranki omogočajo ogled statusov paketa.

Express One SI je že neposredno integriran s ponudnikom MetaKocka. Če stranka že uporablja njihov sistem, bi morala biti integracija hitra in brezhibna.

Prednosti:

  • sistemska integracija
  • stranka se sama odloči, kam v svojem sistemu želi dodati naročanje pošiljk, vpogled v stanje, ustvarjanje nalepk ...
  • najmanj možnosti za napake
  • oznake so vnaprej določene v skrbniškem vmesniku API, v katerega lahko dodamo strankin logotip ali naredimo druge manjše spremembe

Morebitne slabosti:

  • Za integracijo z Express One SI prek API mora stranka vložiti v prilagoditev svojega sistema.

Express One Slovenia

Za vsa vprašanja in informacije za medije se obrnite na naš oddelek za odnose z javnostmi. Na vaše poizvedbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Stik za medije: sales@expressone.si

Zemljevid distribucijskih skladišč

Sedež podjetja s skladiščem in prostorom za manipulacijo blaga. Nahaja se v industrijskem naselju, v bližini glavnih cest in z dostopom na avtocesto.

Kontakt
Ljubljana Maribor Novo mesto Celje Koper