Sledite svojemu paketu na spletu
Obvestilo o nedelovnem dnevu
Vremenske razmere – lahko pride do težav pri prevzemu in dostavi pošiljk
Služba za stranke je tu, da strokovno odgovori na vsa vaša vprašanja
Customer support
Express One Slovenia si language icon Express One Slovenia en language icon
Customer support icon

Prejemanje pošiljk

Prejemanje pošiljk prek podjetja Express One Slovenia d.o.o. je priročno in preprosto!

Prizadevamo si za dostavo v skladu z vašimi željami in trajnostno. Z našimi številnimi možnostmi storitev za prejem pošiljk lahko proaktivno upravljate svojo dostavo in prilagajate prejem pošiljk.

S tem prihranite čas, razdaljo in prispevate k manjšim emisijam CO2.

Spremljajte svojo pošiljko

Storitev Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. vam omogoča, da pošiljki sledite v realnem času.
Preprosto vnesite številko pošiljke in ugotovite, kje je pošiljka v zadevnem trenutku.
Spremenite možnost dostave Sami se odločite, kje želite prejemati pošiljke, kadar niste doma.
Naslov in/ali čas dostave spremenite z uporabo storitve Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. ali tako, da pokličete našo službo za pomoč strankam (povezava CS).
Prevzem pošiljke

Svojo pošiljko lahko naročite neposredno ali jo z uporabo storitve Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. preusmerite na eno od naših mest za prevzem/oddajo: Prevzemna mesta - Express One Slovenia d.o.o..

Tako lahko prevzamete svojo pošiljko, ko vam ustreza.

Dostava na varno mesto Pošiljko lahko prejmete tudi, kadar niste doma.
Izberite primeren, varen kraj na vašem naslovu, kamor lahko dostavimo vašo pošiljko.
Zahtevajte dostavo na varno mesto na vašem domačem naslovu povezava Dostava na varno mesto.
Kurir bo vašo pošiljko pustil na želenem mestu na vaši domači lokaciji, tudi če vi niste tam.
Obvestilo pred dostavo Prejeli boste e-sporočilo ali obvestilo prek Viberja ali SMS s podrobnostmi o dostavi vaše pošiljke.
Preden vam bo poskušal dostaviti pošiljko, vas bo naš kurir še poklical.
Obvestilo o neuspešni dostavi

V primeru vaše odsotnosti bo naš kurir pustil obvestilo o neuspešni dostavi v vašem poštnem nabiralniku, če je ta dostopen.
Če ste navedli veljavno telefonsko številko, bo vašo pošiljko pustil na najbližjem mestu za prevzem: Prevzemna mesta - Express One Slovenia d.o.o.

Dvig pošiljke na prevzemnem mestu je možen šele potem, ko prejmete SMS / Viber sporočilo, ki vas obvesti o tem, da je vasa pošiljka prispela na prevzemno mesto.

Če niste navedli veljavne telefonske številke, se dogovorite za drugi poskus dostave prek storitve Spremljanje in sledenje | Spletno pošiljanje | Express One Slovenia d.o.o. ali se obrnite na našo službo za pomoč strankam (Kontaktni podatki - Express One - Express One Slovenia d.o.o.).
Vašo pošiljko hranimo 5 delovnih dni, preden jo vrnemo pošiljatelju.

Izjeme Če je pošiljatelj izrecno zahteval osebni podpis dokumentov ali dostavo izključno v roke prejemnika, kurir pošiljke ne more izročiti nikomur drugemu.
Pošiljke, za katere je treba med dostavo potrditi povratne dokumente, in prevelike pošiljke je mogoče dostaviti samo na domači naslov in jih ni mogoče preusmeriti na druga mesta za prevzem.

 


Express One Slovenia

Za vsa vprašanja in informacije za medije se obrnite na naš oddelek za odnose z javnostmi. Na vaše poizvedbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Stik za medije: sales@expressone.si

Zemljevid distribucijskih skladišč

Sedež našega podjetja ter centralnega skladišča je v poslovni zoni Komenda. Naša ostala skladišča s prostorom za manipulacijo blaga pa zagotavljajo potrebno geografsko pokritost za hitro dostavo pošiljk prejemnikom naslednji delovni dan po celi Sloveniji.

Kontakt