Sledite svojemu paketu na spletu
Obvestilo o nedelovnem dnevu
Obveščamo Vas, da je količina pošiljk za dostavo občutno povečana zaradi Črnega petka in začetka predbožične nakupovalne sezonev v novembru.
Vremenske razmere – lahko pride do težav pri prevzemu in dostavi pošiljk
Služba za stranke je tu, da strokovno odgovori na vsa vaša vprašanja
Customer support
Express One Slovenia si language icon Express One Slovenia en language icon
Customer support icon

Štiri najpogostejše napake v mednarodni prodaji – in kako jih odpraviti!

Štiri najpogostejše napake v mednarodni prodaji – in kako jih odpraviti!

Ali želite nadgraditi svoje e-poslovanje? Potem bi lahko bila mednarodna prodaja prava možnost za vas. V nadaljevanju smo zbrali nekaj izzivov in rešitev, kako te izzive premagati.

Zaradi obsežnega in zelo razvejanega omrežja mednarodne dostave, podjetjem, ki se ukvarjajo s spletnim poslovanjem, še nikoli ni bilo lažje odpreti svojih vrat v svet. Odlična dobra novica je, da je tam zunaj velik trg potrošnikov z vsega sveta, ki želijo kupovati izdelke tujih blagovnih znamk.

Podjetje Express One je ekskluzivni član mreže Eurodis, kar nam omogoča prožno, preprosto, predvsem pa cenovno ugodno dostavo vaših paketov in drugih pošiljk po cesti in zunaj meja Slovenije.

To, da posameznik ugotovi, kako kar najbolj učinkovito prodajati v mednarodnem okolju, je lahko pravi izziv. Za vaše uspešno poslovanje pa je lahko ključno, da veste, katere so najpogostejše pasti in kako se dobro pripraviti na morebitne izzive, predvsem pa, katere korake je treba izvesti, da bi jih obvladovali.

Nedavna raziskava je pokazala, da je v zadnjem letu 57 % spletnih kupcev opravilo vsaj en nakup pri podjetju s sedežem v drugi državi.

Preden se odločite za prodajo v mednarodnem okolju, je pomembno razmisliti o nekaterih ovirah, na katere lahko naletite na poslovni poti. Na primer, pri pošiljanju v mednarodnem okolju so izzivi, ki jih je treba najprej obravnavati, da bi lahko tako vaše podjetje kot vaše stranke imeti brezhibno izkušnjo. V gromozanskem in pestrem svetu, ki ga zaznamujejo številni jeziki, kulturne razlike ter navade in običaji, boste skoraj zagotovo naleteli na nekaj težav.

1. Prodaja na napačnem trgu
Prodaja na napačnem trgu lahko hitro privede do katastrofalnih težav. Na primer, če se odločite prodajati kopalke v državah, v katerih večino leta prevladujejo zimske razmere, verjetno ne boste prav uspešni. Poleg tega morate upoštevati gospodarstvo v državah, v katerih prodajate. Mobilni telefon, ki se v Sloveniji prodaja za 1.000 evrov, se nekje druge z manjšimi povprečnimi dohodki in/ali višjo stopnjo revščine po tej ceni zelo verjetno ne bo prodajal.

Zelo pomembno je, da opravite svoje raziskave trga in tako izveste več o tujem trgu, na katerega ciljate. Prepričajte se, ali ste dobro spoznali in dobro razumete lokalni trg, njegove zakonitosti in kulturo, preden na njem začnete prodajati svoje izdelke. Raziskava lokalnega trga mora vključevati med drugim podatke o velikosti trga, lokalnem gospodarstvu, potencialnih izzivih, seveda morate pripraviti tudi predloge rešitev za te in še druge izzive.

2. Realen obračun stroškov
Čeprav je lahko prodaja v mednarodnem okolju za podjetja, ki se ukvarjajo z e-poslovanjem, pogosto zelo donosna, je pomembno, da imate realno predstavo o tem, kolikšne stroške lahko pričakujete. Stroški mednarodnega poštnega prometa so višji od stroškov domačega poštnega prometa. K stroškom poštnega prometa se lahko prištejejo še davki in druge pristojbine. Najboljši način, da se izognete preveliki porabi za stroške mednarodnega poštnega prometa, je, da dobro raziščete vse tovrstne stroške in pristojbine, ki vam bodo zaračunani. Ko je izračunana ocenjena poštnina, se boste veliko lažje odločili, ali je mednarodna prodaja finančno smiselna za vaše podjetje.

3. Prilagajanje ciljnim strankam
Lokalizacija poslovanja pomeni, da tega prilagodite ciljnemu trgu. To vključuje dobre prevode na vašem spletnem mestu in v marketinških gradivih. Mnoga podjetja, tudi velike korporacije, so naredila to napako. Nekaj, kar je lahko jezikovno ali besedno učinkovito na enem trgu, ni nujno, da bo zaradi jezikovnih, kulturnih in drugih razlik učinkovito tudi na drugem trgu.     Podobno se lahko zgodi z imeni in opisi vaših izdelkov.

Nujno je, da uporabite lokalne prevajalske storitve ali storitve rojenih govorcev jezika (ki živijo v vaši državi), na katerega trg se podajate. Le ti namreč dovolj dobro poznajo lokalne izraze. Trženje v državah, kjer se govorijo drugi jeziki, zahteva več kot le uporabo Googlevega prevajalnika. Če kupci vašega izdelka ne bodo pravilno razumeli ali bodo celo užaljeni zaradi neustreznega prevoda, ga verjetno ne bodo kupili. 

4. Lokalno predstavništvo
Ko potrošniki pokličejo ali kako drugače stopijo v stik s podjetjem, raje govorijo z nekom, ki govori njihov jezik, saj tako ni ovir za komunikacijo. Uporabniki menijo, da jih nekdo z istega govornega območja bolj razume kot nekdo, ki ne govori njihovega jezika. Prav zaradi lokalnega zastopnika lahko uporabniki eno podjetje, ki posluje v mednarodnem okolju, loči od drugega takega podjetja. 

Za tiste, ki se ukvarjajo z e-poslovanjem, je lahko mednarodna prodaja donosen podvig, če je pravilno izvedena. To, da se zavedate večjih prodajnih težav v mednarodnem okolju, daje vašemu podjetju najboljše možnosti za uspeh. Če dobro poznate svoj trg in bazo potrošnikov, na katere ciljate, lahko prodaja v mednarodnem okolju popelje vaše poslovanje na višjo raven, mi pa smo vam na voljo, da vaše izdelke varno in pravočasno dostavimo vašim strankam. Cene storitev v mednarodnem poštnem prometu so na voljo v našem ceniku.
 

Express One Slovenia

Za vsa vprašanja in informacije za medije se obrnite na naš oddelek za odnose z javnostmi. Na vaše poizvedbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Stik za medije: sales@expressone.si

Zemljevid distribucijskih skladišč

Sedež podjetja s skladiščem in prostorom za manipulacijo blaga. Nahaja se v industrijskem naselju, v bližini glavnih cest in z dostopom na avtocesto.

Kontakt
Ljubljana Maribor Novo mesto Celje Koper